Alla inlägg under juli 2006

Av harloshamster - 28 juli 2006 17:21

happs, nu sitter jag här med gråten i halsen och känner mig skit. usch, jag avskyr det här, det har gått typ 4 timmar och jag saknar dig mer än jag gjorde under de 3 veckorna som nyss var, det är fan inte klokt. hur i hellvete ska jag palla 2 veckor såhär?aja, jag vet inte HUR jag ska göra det men jag vet ATT jag ska göra det iallafall, jag måste göra det. gör jag det får jag träffa dig igen, och det är det enda jag vill. aja, bara bita ihop och tacka alla grymt bra vänner man har vid sin sida.hoppas ni andra har det bättre

Av harloshamster - 15 juli 2006 01:01

happs, då har man nyss kommit hem. har tillbringat två dagar i falun med vänner, åkte tåg in igår, totalt 6 pers, mötte en till där inne. sedan knatade vi runt lite på stan, käkade pizza på acropolis och stack och kollade ebba gold, helt okej tycker jag, men inget extremt.sedan drog jag och en kompis iväg för att sova hos honom vi mötte inne i falun där han bor, vi tillbringade ett antal timmar med att spela kort innan vi gick över till tv-spel för att sedan sova. när vi vaknade inledde vi emd att spela kort igen mellan typ 11 och 17, vi hann också äta under den tiden. sedan drog vi ut och mötte tre av dem som var med igår för att leta upp nåt café, det gick inte, så vi köpte läsk och kakor på konsum istället. sen började det vi var där för, vi drog iväg till spelningarna, musiken, det bra. Okej, de senare banden var väll bra åtminstone. först spelade ett par mindre bra band som jag inte kommer ihåg namnen på, men under kvällen ökade kvalitén, höjdpunkterna under dagen var enligt mig Headline och Mimikry, de andra var kanske bra, men inte min stil. och många var inte ens bra.sen så blev det riktigt roligt. nu var det dags att åka hem, vi åkte med min vän hem, jag och hans familj och ytteligare tre (en mer än man fick vara i bilen:O). efter ca. 2 sekunder så sjöng min vän fel och det blev kalabalik i bilen, den lade sig dock och vi började våran allsång med sånger som ingen kunde, någon kunde och då och då alla kunde. vi sjöng ebba grön, lars winnerbäck, aqua, ted gärdestad och säkert mer som jag glömt, alla lallade till och från så. kul som fan har jag haft iallafall^^hade gött späcksäckar, nu har jag viktiga saker att göra.... typ.... erhm.... jaa.... det finns säkert NÅT viktigt jag kan göra... hoppas jag....fast... orka!

Av harloshamster - 10 juli 2006 21:04

happs, idag jobbade man då heldag, dvs 7-16, smått drygt, jävligt enformigt, men bra betalt:Pjobbar kanske inte mer än 3 dagar denna vecka, sen är jag leeeeedig, helt ledig! sommarlov, på riktigt liksom! woah!:Ookej, ber om ursäkt... tappade kontrollen över mig själv där.har börjat skriva igen, om jag någonsin slutade alltså, och det är skönt när man kommer i en sån period och bara kan skriva det man känner, oftast i form av låttexter som aldrig blir klara.. men det är skönt ändå. aja, ska inte tråka folk med att skriva om att jag skriver, men vem vet, jag kanske lägger upp något här i framtiden?

Av harloshamster - 5 juli 2006 16:51

3 veckor... det är lång tid, aja, jag ska ta mig igenom det, det ska jag. får fördriva tiden bäst jag kan.hmms, svårt att inte bli deppig när man tänker på det, usch, hemskt. jag hoppas bara du har det bra där=)

Av harloshamster - 3 juli 2006 20:28

so.... this is love ey?jag kan inte påstå att jag är helt säker, men det känns jävligt bra. den här dagen har bara varit.... underbar. tillbringade den med Tess, kollade på film och myste mest och ja... jag är lycklig nu bara=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards