Alla inlägg under november 2006

Av harloshamster - 2 november 2006 22:38

"So here we go again, another time but it feels the same!"fan, var länge sen man skrev här nu...aja, har nog inte så mycket tror jag... har lov nu, har varit uppe i HAIF-stugan under några dar med kompisar och har haft två kompisar övernattandes en natt innan och en efter.har varit en skikul helg fylld med upplevelser av alla slag; komik, action, spänning!fan... jag borde göra reklam-affischer för filmer, inte sitta här och blogga:pmen vafasen, då måste jag engagera mig, det låter jobbigt:Paja, kanske skulle orka skriva något seriöst här... eller?jag vet inte, jag vet inte vad jag skulle skriva isf.. kanske att jag fick ett skrivar-ryck härom dagen och skrev typ två nya texter? eller... ja, det är nog det enda seriösa jag har att skriva här tror jag..aja, har iaf skrivit nåt här nu, hadet bra späcksäckar och tunnelsvinsjägare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards