Alla inlägg under maj 2006

Av harloshamster - 30 maj 2006 21:48

sitter nu här och borde plugga men orkar inte, har knappt orkat på hela dan...:/nej, istället sitter jag här och funderar på helt oväsentliga saker. som varför tjejer blir så perhört mycket sötare då de ler. småsaker helt enkelt.gör inget egentligen riktigt när jag borde plugga min komplettering imorgon, men orkar inte. pratar med lite trevliga människor istället=)aja, hoppas folk har det bra. gonatter på eder alla.

Av harloshamster - 29 maj 2006 09:48

vad fan är det mig nu egentligen? jag greppar det bara inte, har nyss gått hem från skolan och känner mig lika jävlig som igår. jag förstår fan inte, jag känner mig så jävla... patetisk, vill bara krypa upp i ett jävla hörn och gråta, och jag fattar inte varför.

Av harloshamster - 28 maj 2006 22:06

fan vad jag avskyr det här... känner mig så jävla... skit bara, just nu verkar inget bra... jag känner mig nere, smått sjuk och allmänt åt helvete bara... jag hatar det, jag hatar att vara singel, jag hatar allt skol-grejs, jag hatar kort sagt mitt liv just nu, jag pallar fan inte. varför lägger de 3 fördjupningar under samma veckor?det är fan INGET som känns riktigit bra nu, jag tänker inte dra igång med det hela "jag har inga vänner"-köret, för det har jag, och det vet jag. något annat vore naivt, trångsynt och rent utsagt korkat.jag vet fan inte ens varför jag blir så här jävla nedstämd, när jag tänker på det finns det ju fan inte ens någon vettig orsak. jag menar, jag har världens bästa vänner som jag aldrig skulle överleva utan, har inga seriösa problem. det finns verkligen ingen anledning till att jag blir såhär, änåd händer det, hela tiden, igen och igen och igen. jag fattar det bara inte...aja, ska inte dra ner folk i min skit nu, hoppas alla andra ahr det bättre än mig iaf...

Av harloshamster - 28 maj 2006 21:27

Rise Against... tror inte det finns ett band vars texter passar in så bra på mig och mina tankar. okej, många av texterna är mer eller mindre negativa, men lixom, de flesta av mina tankar rör sig i de banorna... den text som slagit mig starkast är nog "When I die, will they remember now, what I did or what I haven't done?"har funderat nästan intill skadligt mycket på det... men... vill jag bli ihågkommen, och om jag vill det, för vad? jobbig fråga egentligen och ajg borde lämna den här och skita i den förevigt, men det blir inte av...sen finns det fler.. "I'm so sick of all theese people yet I'm scared to be alone"passar även den in på mig, iaf då och då, blir för mkt ibland bara, orkar inte med allt folk helt enkelt. sånna tillfällen då jag bara orkar prata med några få som jäg känner bra, mot andra blir jag fåordig och får dem att sluta skriva rätt snabbt... lixom... jag orkar inte träffa folk på fritiden, orkar inte va ute eller så alls... rätt obehagligt, men dessa tillfällen kommer allt oftare... gillar det inte... men vad ska jag göra?fuck... tankarna på att vara singel har också kommit tillbaka, och längtan efter att inte vara det... fan, hatar det.. var ju nöjd med det ett tag ju, vafan>.

Av harloshamster - 28 maj 2006 19:48

har nu kommit hem från stugan igen och tyckte det var dags att skriva igen. har tillbringat allt för många timamr instängd i en bil, jag hatar att åka bil.aja, träffade som sagt sussanne i helgen och det var som sagt mycket trevligt, söt tjej:) och jessica hade blivit nåt så jävlans lång, känner mig som en... dvärg eller nåt ju. aja, inget att bry sig, trivs med min längd så, men det gör inte polisen dom tog typ 2-4 cm från den... jävla tjuvar>.

Av harloshamster - 27 maj 2006 11:57

ja, är i stugan nu. har kapat fars dator en snabbis för att skriva lite här. har inte känt något datorbehov alls, rätt märkligt faktiskt. är skönt att vara här nere, rutiner och vanor ändras ganska mycket bara på en eller två dagar, man slutar bry sig om tv och dator, dock får jag inte påstå att jag blivit mer aktiv, jag har bara flyttat mig till hängmattan:Pde håller också på att "renovera" tors brygga, eller ja,bygga om kanske är bättre att säga.har träffat sussanne nu i helgen med, mycket trevligtprecis som jag förväntat mig. var ute och knatade med henne, jessica och min bror runt 11 igår, rätt mysigt, lite läskig miljö faktiskt, men trevligt ändå får jag erkänna, skulle absolut göra om det. idag tror jag det blir in till "stan" då de andra två är klarar, jag är färdig sedan en stund och min bror stor i duschen nu, tror att tjejerna gör läxor. blääh, så jobbigt, jag har matte med, men pallar inte, har gjort den grund jag hade mer stabil, det får räcka för ett tag.ojsan, jävlar vad mycket jag hade att skriva, och jävlar vad mycket som var oviktigt, men men. aja, var nog tur att jag skaffade en blogg iallafall. för den av er där hemma som vill något finns jag på mobilen. hadet gött späckasäckar.

Av harloshamster - 21 maj 2006 21:11

något bra hände också, men jag orkade inte skriva det i mitt allmänt negativa inlägg nyss:Pjag ska göra en film (eller ja, ett manus iaf:P) blir nog något dokumentär-liknande, dock jävligt partiskt:P vad den ska handla om håller jag för mig själv. hihihih

Av harloshamster - 21 maj 2006 21:04

jaha.. ytterligare en dag i mitt liv som bara passerat förbi utan att det hänt alltför mycket..gick upp som vanligt, sen kom några från stockholm som var här hos några andra och fikade, jag strykte sedan det jag skulle lagom tills det var mat... sen blev det övningskörning med far... dock hade jag noll lust, så blev en kort tur. drog sedan ut till några kompisar, oscar m.fl efter en inte alltför lång stund drog jag å ogge då han skulle käka.sen började egentligen det roliga med dan:P vi drog ut på studsmattan (livsfarliga saker, men kul som satan^^) och hoppade. hux flux fanns det även bollar på mattan som vi, en åt gången, gjorde allt för att undvika. denna lilla lek underhöll oss i en timme eller så sen drog jag hem.och här sitter jag nu, skittrött, ensam, och smått ledsen då Kia inte vill svara i telefon... som resultat av det sitter jag och degar framför datorn som vanligt...well well... om det inte vore för alla grymt bra vänner så skulle det här livet suga hårt... jag har varit singel i 5 år, stör mig allt mer på min familj och är allmänt less på allmänheten...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards