Alla inlägg den 19 maj 2006

Av harloshamster - 19 maj 2006 19:38

är det skadligt att tänka för mycket? om det är det ligger jag illa till nu, jag tänker påmer än jag borde tror jag, jag funderar fan på allt från vår nyhetskultur till kärlek. jag har funderat på vår tids oerhört fria inställning till sex och vårt sjuka intresse för andra skit. känner sig verkligen medelsvensson så jävlig att han/hon är tvungen att läsa skit om nån kändis som en papparazzifotograf har fotat olagligt och sedan skapat en story som passade till den bild han lyckades få? det är stört...jag funderar också på "miljövänliga bilar". visst det är skitbra med sånna, men de skulle inte behövas om vi människor inte skulle ha sabbat världen så jävligt innan, vi anvancerar med nya saker för att göra saker bättre när vi bara försöker reparera skador vi själva skapat. vi gör inget bättre, vi försöker bara göra saker mindre dåliga.det var nog allt jag orkade skriva just nu, kommer säkert komma mer när jag är på filosofiskt humör vilket jag inte är idag...

Av harloshamster - 19 maj 2006 19:24

ja, fin dag det har varit... vaknar 06.45 och är tröttare än när jag cik och la mig, tvingar mig upp och gör mig iordning. kommer till skolan och har fysiklektion om sär- och charmkvarkar för att sedan kolla nån internettsida på projektorn och se fina animationer och bygga egna elementarpartiklar av kvarkar. sktikul lektion utan nån form av koncentration från nån elev:P sedan hade jag matte och utvecklingssamtal, som gick som förväntat typ... sen blev det idrott, med EC och IP, vatten-rugby, livsfarligt och uttröttande. trött sen tidigare och slutkörd tack vare idrotten och klors uttröttande effekt släpar jag mig hemmåt på cykel och slår mig ned vid datorn, och här sitter jag kvar nu:PWisdom of the day: "ligg inte framför den som sparkar"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<<
Maj 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards