Alla inlägg den 6 juni 2006

Av harloshamster - 6 juni 2006 01:52

asså, är jag så jävla udda?började fundera igår då vi satt ett gäng hos en kompis och en tjej fick tag på en tidning och läste högt rubriken "varför ger ni killar aldrig oss kvinnor oralsex?" varpå jag frågade "varför?" och snart fick erkänna att jag inte heller tyckte att en tjej (ok, kanske min tjej då, bryr mig ju faktiskt inte om vad andra håller på med i sängen) skulle ge killen oralsex heller varpå hela rummet såg på mig som jag vore en utomjording eller en rosa älg som helt pltösligt fanns där. självklart följde frågan "varför inte?" och jag fick förklara mig efter bästa förmåga. och sa att jag aldrig skulle kunna hångla med en tjej som nyss haft min kuk i käften, det skulle kännas... mysko och fel.skulle heller aldrig kunna ha analsex med en tjej då jag själv vet att jag inte skulle vilja ha något uppkört i tarmen.aja, är la bara lite udda i det anseendet, men men, jag bryr mig inte, jag står för det.hursomhelst är jag trött nu och orkar inte skriva mer, kanske kommer mer i veckan om jag orkar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards